niedziela, 22 stycznia 2012

Koktajl z mandarynek

Mandarynki to też wielkie dobro. Podobno jedzenie ich zapobiega rakowi wątroby, schorzeniom dróg moczowych i pomaga na zaparcia. Są też dobrym źródłem witamin A, B1, B6, C, kwasu foliowego oraz składników mineralnych - potasu i wapnia. 
Pomijając całą tę teorię - mandarynki są jednymi z moich ulubionych owoców. Mam z nimi dobre, przemyskie skojarzenia. :)

Składniki:
2 mandarynki
1/2 szklanki mleka sojowego naturalnego
1 płaska łyżeczka cukru trzcinowego

Mandarynki obierz, wyciągnij pestki i zmiksuj razem z pozostałymi składnikami.

5 komentarzy:

  1. i ja jestem fanką mandarynek, są pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, jeszcze nigdy nie robiłam niczego z mandarynkami. Ten koktajl wygląda tak apetycznie, że nie będę miała wyjścia jak sie na niego skusić!
    Pozdrawiam i zapraszam! http://www.zuzia.mec.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. polecam najpierw zmiksowac same mandarynki, przelac przez sitko tak zeby ten miasz zostal, wyplukac mikser wlac sok, dolac mleko, dodac cukier i smacznego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję. Chociaż miąższ jest spoko :)

      Usuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...