sobota, 21 stycznia 2012

Koktajl z kiwi

Naczytałam się ostatnio o tym, jak wielkim dobrem są owoce kiwi. Zawierają mnóstwo witaminy C (zjedzenie dwóch sztuk zaspokaja 100% dziennego zapotrzebowania na tę witaminę), witamin z grupy B, potasu, fosforu i magnezu. W skórce również jest mnóstwo witamin, dlatego też dobrze by było ją zjadać (spróbowałam - da się!). Kiwi można wykorzystać m.in. do dżemów, sałatek i koktajli właśnie.

Składniki:
100g (2szt.) kiwi
1/2 szklanki mleka sojowego naturalnego
1 płaska łyżeczka cukru trzcinowego

Kiwi obierz (skórkę zjedz) i zmiksuj razem z pozostałymi składnikami.

6 komentarzy:

  1. Wygląda smakowicie, ale jak jeść skórkę z kiwi, skoro ona ma te paskudne włoski? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wypróbuję uwielbiam koktajle :) ale pierwsze słyszę, że skórkę można jeść
    -Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. już widzę że ten blog mi się spodoba...proszę o więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rany, ależ on ma kolor! Od razu się człowiekowi zachciewa żyć w bury, zimowy poranek ;) Taki koktajl na śniadanie...to rozumiem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyyyycha! :) Ale skórki z kiwi i tak nie zjem!

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...