niedziela, 29 stycznia 2012

Burrito

Składniki:
pełnoziarniste tortille
1 awokado
1 łyżka soku z cytryny
1/2 szklanki szatkowanej kapusty pekińskiej
1/2 woreczka kaszy gryczanej
1 puszka pomidorów
1 puszka czerwonej fasoli
2 ząbki czosnku
1/2 czerwonej papryki
sól, pieprz, bazylia, słodka papryka, pieprz kajeński

Przygotuj tortille. Awokado zmiksuj z sokiem z cytryny, szczyptą soli i szczyptą pieprzu. Ugotuj kaszę. Pomidory, fasolę i czosnek gotuj aż powstanie gęsty sos. Dopraw solą, pieprzem, bazylią, słodką papryką i pieprzem kajeńskim. Paprykę pokrój w paski.
Tortille posmaruj pastą z awokado, nałóż trochę kapusty pekińskiej, kaszy gryczanej, sosu pomidorowego i papryki. Zwiń tortillę w rulon i podgrzej w piekarniku.


Uwaga! Kasza gryczana! :-)Organizator: miszmasz

2 komentarze:

  1. Fajny sposób na "przemycenie" kaszy gryczanej :>
    Podoba mi się, że twoje przepisy są proste i takie normalne, bez jakichś składników z kosmosu na które trzeba wydać majątek. Przepis koniecznie do wypróbowania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Bardzo mi się podoba :-) Na pewno spróbuję!

    OdpowiedzUsuń

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...