sobota, 31 grudnia 2011

Pasta z awokado

Do awokado podchodziłam jak pies do jeża (swoją drogą: jeże są fajne!), ale teraz wiem, że niesłusznie. Nakarmię tą pastą sylwestrowych gości na wegedomówce. Mam nadzieję, że będzie im smakować tak jak mnie.




Składniki:
1 awokado
2 ząbki zmiażdżonego czosnku
sok z 1 limonki
1 drobno pokrojony ogórek konserwowy
1/2 drobno pokrojonej czerwonej papryki
szczypta soli
szczypta pieprzu

Awokado umyj, przekrój, usuń z niego pestkę, wydrąż do miski, dodaj czosnek oraz sok z limonki i zmiksuj na papkę. Ogórki i paprykę dołóż do awokado, dopraw solą i pieprzem i wszystko dokładnie wymieszaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ponieważ zmęczył mnie spam wysyłany przez pewnego zautomatyzowanego anonima (100-120 komentarzy dziennie!), włączyłam weryfikację obrazkową. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do komentowania zawartości mojego bloga! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...